Przez admindf1

Rozmiar nie gra roli

Wielu mężczyzn obawia się, że posiadając penisa o niewielkich rozmiarach nie będą w stanie zadowolić swojej partnerki a sami uzyskają niewielką satysfakcję seksualną. Nie są to jednak uzasadnione obawy jako że rozmiar członka nie determinuje przyjemności seksualnej. Znacznie ważniejsze są takie czynniki jak technika i odpowiednia stymulacja narządów mężczyzny i kobiety. Istotny jest przy tym wybór odpowiednich pozycji, w których partnerzy osiągną maksymalną rozkosz.

Prosta i skuteczna – pozycja od tyłu

Dla osób z niewielkim członkiem idealną techniką będzie standardowa pozycja “od tyłu”. W tej pozycji kobieta powinna podeprzeć się dłońmi będąc na czworakach lub położyć na brzuchu, jednocześnie unosząc biodra i wypinając pośladki w stronę partnera. Ten zaś stojąc bądź siedząc za nią wprowadza członka do pochwy. W celu intensyfikacji doznań partnerka może ścisnąć pośladki oraz mięśnie krocza, by zwęzić wejście do waginy.

Klasycznie z drobną modyfikacją – pozycja na sternika

Inną skuteczną techniką może być tzw. pozycja na sternika, zwana również pozycją huzarską. Przypomina nieco tradycyjną pozycję na misjonarza, z tą różnicą, że nogi partnerki pozostają wyprostowane i oparte na ramionach partnera. Ten zaś klękając przed kobietą wprowadza penisa do jej pochwy. W tej pozycji tak jak w poprzedniej ważne jest, by kobieta wspomogła swojego mężczyznę i starała się maksymalnie zacisnąć mięśnie krocza.

Z dominacją kobiety – pozycja na jeźdźca

Kolejną propozycją może być odwrócona pozycja na jeźdźca. Kobieta siada w niej okrakiem na miednicy partnera w taki sposób, aby jego członek znalazł się w wejściu do pochwy. W tej pozycji kobieta może decydować o szybkości i sile stosunku, ale równie istotne są także ruchy partnera. Dla zwiększenia doznań partnerka powinna usiąść plecami do twarzy kochanka.

Mężczyźni posiadający penisy niewielkich rozmiarów nie powinni martwić się, że nie sprostają wymaganiom swojej partnerki. Jeśli tylko zadbają o odpowiednie pobudzenie, namiętną atmosferę i wybiorą zalecaną technikę, przyjemność będzie tak samo satysfakcjonująca jak w przypadku mężczyzn o większych członkach.


Źródło informacji: https://www.aptekakamagra.pl/

Przez admindf1

Dieta kopenhaska a potencja

Czym jest dieta?

Dieta, to pojęcie, którego używamy w co najmniej kilku różnych znaczeniach. O diecie mówimy wówczas, gdy mamy na myśli określone zmiany w sposobie odżywiania się, które wcielamy w życie na jakiś czas. Mamy więc diety tygodniowe, miesięczne czy kilkumiesięczne. Na takie diety decydujemy się, gdy chcemy pozbyć się niewielkiej nadwyżki kilogramów, na przykład przed urlopem. Ale dieta, to także pewien styl odżywiania się, na który decydujemy się na zawsze. Istnieją osoby, które ze względu na stan zdrowia nie mogą jeść pewnych rzeczy lub muszą je bardzo ograniczać. Osoby takie mówią o sobie, że są na diecie i nie mogą jeść tego czy tamtego. Wreszcie dieta, to określony sposób żywienia osób z konkretnymi chorobami. W takim ujęciu mówimy o diecie cukrzycowej, wątrobowej itd. W pojęciu dieta różnią się też ścisłe jadłospisy opracowane przez różne osoby i popularyzowane wśród konsumentów. Różni uczeni i medycy wymyślają autorskie diety, które mają dać określone efekty. Do diet tego typu należy dieta białkowa, dieta Kwaśniewskiego czy dieta kopenhaska.

Czym jest dieta kopenhaska?

Dieta kopenhaska należy do diet polegających na czasowej zmianie stylu odżywiania się. Dietę tę charakteryzuje rygorystyczny i ścisły sposób jedzenia przez określony okres czasu. Chcąc osiągnąć jakikolwiek efekt, nie wolno odstępować od narzuconych tu reguł. Dieta kopenhaska jest niskokaloryczna i niestety monotonna. Cechy te zresztą dotyczą większości modnych i popularnych diet. Czas trwania diety kopenhaskiej to mniej więcej 13 dni. Przez ten czas w ciągu dnia organizm otrzymuje bardzo małą ilość kalorii, bo waha się ona od 400 do 800 kalorii. Ilość dostarczanych kalorii jest tu zbyt mała, by można było prawidłowo funkcjonować. Dorosły człowiek potrzebuje przeciętnie od 2000 do 3000 kalorii dziennie. Decyzja o podjęciu diety kopenhaskiej jest więc ryzykowna. Stosując tę dietę należy bacznie obserwować siebie i własne samopoczucie. Przy tak małej ilości dostarczanej energii można być po prostu osłabionym i pozbawionym energii życiowej. Zdaniem dietetyków, do tego by schudnąć sama dieta nie wystarcza. Potrzebna jest jeszcze regularna aktywność fizyczna, a o tej trudno mówić, gdy przyjmuje się najwyżej 800 kalorii na dobę. Stosując dietę kopenhaską trzeba zadbać o odpowiednią ilość płynów, minimum 2 litry dziennie. Płyny przeciwdziałają odwodnieniu i łagodzą uczucie głodu, bo wypełniają żołądek. Dieta kopenhaska trwa 13 dni i jest bardzo rygorystyczna, przez co po jej zakończeniu szybko wraca się do poprzedniego stylu jedzenia. Najczęściej kończy się to efektem jojo, czyli powrotem do wagi sprzed diety.

Potencja seksualna

Potencja seksualna, to jedna z najważniejszych sfer naszego funkcjonowania. Choć nie umiemy rozmawiać o seksie, każdy z nas wie i czuje, że jest on bardzo ważny. Za potencję seksualną uważa się zdolność do odbywania pełnych stosunków płciowych. Chodzi o stosunki, które przebiegają zgodnie z prawidłową fizjologią organizmu, to znaczy zaczynają się grą wstępną, a kończą orgazmem. Orgazm powinna przeżywać nie tylko kobieta, ale również mężczyzna. Obecnie wiele par ma problemy z potencją. W przypadku mężczyzn wynikają one głównie z kłopotów z erekcją, w czym mogą pomóc dostępne na rynku środki farmakologiczne, takie jak Kamagra czy Viagra. W przypadku kobiet problemy z potencją seksualną, to głównie zbyt małe libido czyli pożądanie i ochota na seks. Problemy z potencją seksualną mogą wynikać również z niewłaściwego sposobu odżywiania się, prowadzącego do rozwoju takich chorób jak cukrzyca, miażdżyca, choroba krążeniowa. Dla potencji seksualnej najlepszy jest zdrowy styl życia i zdrowe odżywianie się. Chodzi o to, by przeciwdziałać wymienionym wyżej schorzeniom ogólnoustrojowym, które zaburzają również potencję seksualną.

Wpływ diety kopenhaskiej na potencję

Dieta kopenhaska nie sprzyja poprawie kondycji seksualnej. Może wydawać się, że tak jest, bo w ciągu kilkunastu dni można zgubić sporą ilość zbędnych kilogramów. Wiadomo, że będąc szczuplejszym łatwiej uprawiać seks. Niestety, mniej kilogramów, to nie jedyny efekt diety kopenhaskiej. W diecie tej brakuje bardzo wielu składników potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania również w sferze seksualnej. Chodzi głównie o cynk, który odgrywa bardzo ważną rolę w produkcji męskiego hormonu seksualnego – testosteronu. Dla mężczyzny 800 kilokalorii dziennie to zdecydowanie za mało do tego, by miał siłę i energię do wykonywania codziennych czynności, nie mówiąc już o seksie. W diecie kopenhaskiej jest zdecydowanie za mało witaminy E, od której zależy siła i witalność organizmu. Dieta kopenhaska dostarcza organizmowi duże ilości selenu, który też jest potrzebny do prawidłowej erekcji. Selen znajduje się w mięsie drobiowym, którego w tej diecie jest całkiem sporo. Przy zaburzeniach potencji w postaci kłopotów z erekcją, najlepsza jest wizyta u lekarza i wybór najlepszego leku. Może być nim Kamagra lub Viagra. Leki te są bezpieczne i doraźnie eliminują kłopoty ze wzwodem. Niestety, ani Kamagra ani Viagra nie pomogą na kobiece problemy z potencją, które polegają głównie na zbyt niskim libido. Dla kobiet z takimi problemami przeznaczone są inne środki farmakologiczne dostępne na rynku.

Zobacz również https://viagra.edu.pl/